Navigation


RSS: inlägg



Elit omg.2

2011-03-28 @ 11:07:13, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag hade jag med mig Pigall. Först hoppa jag LA då var han kanonfin :D kom 3:a. Sen i lag-klassen gick det mindre bra. På framhoppningen hoppade han av långt ifrån, så när jag red mot första hindret på banan red jag till hindret så jag skulle få ett ganska stort språng, men istället så tog ehan ett pyttelitet extra och då hamnade jag på halsen. Jag kom tillbaka i sadlen men gled sedan tillbaka åt sidan. Tyckte det var mest mitt fel, jag skulle väntat på hindret. Men vi kom iaf inte sist,, heja Kungsbackas Elit-lag ;)









Bilderna är tagna mphotograph.

//Linnea ^_^<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback