Navigation


RSS: inlägg



Div. 1 omg. 1

2011-03-28 @ 12:00:45, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja, nu laddade jag om med mina blåmärken och fläskläppen och lösa tänder XD

Första klassen var en LC, bed A:0/A:0. Då hade jag med Ramson (min C-ponny). Han var jätteduktig och det stämde, även om inte jag har tidit han på en månad XD Det var ihopslaget med B-ponnyerna. Jag kom 2:a och var bästa C-ponnyn<3 Jättenöjd med den rundan :D

Ramson

Ingen super bild ;)


Nästa klass var en LB bed A:0/A:0, där red jag Figge och Silver. Först Figge, Han var jätteduktig och gick upp i ledningen :) Sedan var det Silvers tur, det var 2 som hade sagt "Vi ligger 1:a och 2:a" Hörde mamma, så hon sa att jag låg trea med Figge när jag igentligen låg 2:a. Och då blev jag "galen",  och red in med Silver och rider som en blå XD Också tar jag en snäv sväng och Silver hoppar :D<3 Mamma när jag gick i mål: "Jävla unge" XD det räckte till seger och det blev en biobiljett till pris XD Har typ 14 st nu ;)

Silver



Nu är det lagklass LB med Silver och Figge.

Figge: Bra runda 0 fel.

Silver:Bra runda här med, men 1 stopp.

Figges lag till omhoppning!! Jättefin och jämn galopp i omh. men han trampade om och rev b-hindret i kombinationen, allting var perfekt utom det, otur-ja :( Men laget slutade på 4 fel=en tredjeplats :D

Goooooo, Tvååker!!




Bild-Bomb:
















//Linnea :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback