Navigation


RSS: inlägg



Dålig updatering ;(

2011-03-30 @ 20:43:05, Allmänt, , Kommentarer (2)

Ja, det är det väl, men vi har haft mycket att göra ;) Iförrgår vr det iaf besöks rekord :D 75 besökare (Y) Nu har det sjunkt igen menmen :|<3 Kommentera MERA :D 

 
Idag har pappa köpt cyckel till mig, taack :D Också är han lite teckniknörd, så kanske blir en mobil snart, en xperia play isånnafall ;) Hehe, vet att jag är den mest bortskämda snorungen i världen, ni behöver nte säga det ;P

Och igår red jag ut med Sandra och mamma, jag red Pigge,  shit vad hästarna var galna :o<3 Det var askul :D:D:D Red dressyr med Silver, ska till susedalen på dressyrtävling med honom på Lördag, LC,LB :)
Tog även hand om prinsessan (Mickey). Hon har börjat få sommarpäls :) söt  är hon<3




Regina fick vara med på bilderna ;)<3

//Linnea



Kommentarer
Postat av: Moa ♥

Sv: Hahahahaha, tror att jag var lite trött just då.. hehe x)

2011-04-01 @ 15:55:54
URL: http://vbgmode.blogg.se/
Postat av: amanda

SNYGG BLOGG!



skulle uppskatta om du kommenterade min blogg oxå!

www.sweetfield.blogg.se

Tack!

2011-09-30 @ 20:12:19
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback